مهدی یار جونیمهدی یار جونی، تا این لحظه: 5 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

پسر عزیزم سرباز امام زمان(عج).تو اومدی و من لایق"مادری"شدم.

حال دلم با شغل جدیدم خوشه...مادری عجیب میچسبد

نه ماهگیت مبارک+خاطرات

1398/3/22 23:35
نویسنده : مامان ماهی
200 بازدید
اشتراک گذاری

سلام شیر کوچولوی من پسرک قشنگم

۲۱خرداد هست و شما نه ماهت تموم شده گل باغ انارم

خب الان کاملا حرفه ای و سریع دستت و به مبل و تخت و هرجا که بشه میگیری بلند میشی خیلی تند گاکله میکنی و می‌شینی و دوزانو رو پاهات می‌شینی.بابا میگی ددد میگی.از همه قشنگتر تا یه لقمه غذا میخوری دست میزنی برا خودت الهی دورت بگردم اوایل دست زدنات یکیش مشت بود الان قشنگ دست میزنی صداهم میده.هنوز همون دوتا دندون و داره.جدیدا با کالسکه رفیق شدی،امروز وزنت نه کیلو بود و قدت ۶۹سانت.

تقریبا همچون می‌شناسی بگیم کو دایی کو باباجون و...نگاشون میکنی.ولی من و.....

یاد گرفتی یچی که دستته میکنی دهنت بلند بگم وااااای نکن سریع پراش میکنی و تو افق محو میشی وااااای خوردنی میشی اساسی.

جدیدا یاد گرفتی داد خیییلی قشنگ میزنه آه خیلی کوتاه ولی با صدای قلدری بلند.

یا با این روش صدامون میکنی.

تو عاااااشق جمع بچه ها هستی حسابی مشغول میشی باهاشون و حال میکنی تنهایی و دوست نداری ولی عاشق مهمونی هستی.

عزیزم ان شاالله عاقبت بخیر شی و سربلندم کنی تو نشون کرده خدایی

آها همچنان با خوابت درگیرم ک نمیخوایم دکترا میگن چون ضریب هوشیت بالاست حتی تو خوابم میخوای عسک العمل نشون بدی.تو خیلی خوش اخلاقی هرجا سوپری خرید مهمونی دکتر همسایه کلاس ....همه تا یه کلمه ذوقت میکنم تو غش میکنی از خنده و دلبری میکنی همه عاشقان و منم برا داشتنت هر لحظه خدارو شکر میکنم.

همچنان بابات اصلا وقت نمیزاره برات و نمیگیرند ولی خیلی دوستت داره

 

پسندها (5)

نظرات (3)

✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
23 خرداد 98 12:37
ماشالله به گل پسر باهوش خدا حفظش کنه و به شما نیروی مضاعف بده برای نگهداریش😘
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
23 خرداد 98 13:54
ای جان خداحفظش کنه... لطفا به وب منم سربزنین ممنون میشم
🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
23 خرداد 98 20:56
خدا حفظش کنه