مهدی یار جونیمهدی یار جونی، تا این لحظه: 5 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره

پسر عزیزم سرباز امام زمان(عج).تو اومدی و من لایق"مادری"شدم.

حال دلم با شغل جدیدم خوشه...مادری عجیب میچسبد

محرم ۹۸

1398/6/23 1:21
نویسنده : مامان ماهی
199 بازدید
اشتراک گذاری

سلام شیر مرد من،سینه زنه امام حسین ع 

عزیزم ما هر شب می فتیم مراسم دانشکده علوم قرانی،و شب اول محرم از مغازه می نی نی مامانجون برات لباس مشکی خریدن یه تیشرت.

نمیدونم چطور بگم لطف خود صاحب عزا رو شما هر شب موقع عزاداری توی مردونه بغل باباجون بودی و سینه میزدی و به سر میزدی.

این به سر و سینه زدنت باعث شده بود همههعععععع عاشقت بشن و اصلا بغل من نباشی با روی خوش و دل آشنایی بغل همه می‌رفتی دو محرم از قمری و ۲۱شهریور شمسی شما یکساله شدی.

عزیزم عزاداری هات قبول.

راستی از روز عاشورا بلد شدی نهایت ۷قدم راه بیای عزیزدلم.

شب اول محرم

جمعه ای ک همایش شیرخوارکان بود.

تا میگم سینه زن امام حسین کیه زود دستت میاری بالا عشق من جون من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)