مهدی یار جونیمهدی یار جونی، تا این لحظه: 5 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره

پسر عزیزم سرباز امام زمان(عج).تو اومدی و من لایق"مادری"شدم.

حال دلم با شغل جدیدم خوشه...مادری عجیب میچسبد

تولد یک سالگی

1398/6/23 1:25
نویسنده : مامان ماهی
218 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر یکساله من

واقعا چقدررررر زود گذشت...

دوم محرم ۹۷

۲۱شهریور ۹۷

شما دنیا اومدی

هدیه تولد مامانجون فاطمه و باباجون کمال هزینه ثبت نام پاسپورت دادن یعنی دویست تومن ک دیروز روز تولدت بردیم برات ثبت نام کردیم ان شااللع برا اربعین کربلا.

چون محرم و وفات امام سجاد بود جشن نگرفتیم ک فقط برا توی عکس یه کیک کوچولو بابا گرفت رفتیم خونه باباجون اینا.از شانس تو بعد کلی وقت دوتا از عموهامم اومدن اونجا

عزیزم ۱۲۰ساله شی و عاقبت بخیر شب 

سرباز امام زمانم

سینه زن امام حسین ع

رزق محرمم

یکساله شد و من یکساله لایق مادری شدم

خدایا شکرت

میشه فدای تو نشد فندق ریزه

پسندها (3)

نظرات (2)

🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
23 شهریور 98 15:51
خدا حفظش کنه انشالله سلامت باشند 
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
24 شهریور 98 15:53
عزیزمممم یکسالگیش مباااااارک باشه😘😘