مهدی یار جونیمهدی یار جونی، تا این لحظه: 5 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره

پسر عزیزم سرباز امام زمان(عج).تو اومدی و من لایق"مادری"شدم.

حال دلم با شغل جدیدم خوشه...مادری عجیب میچسبد

خنده هات توی خواب.

1397/11/25 7:05
نویسنده : مامان ماهی
235 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرم همه ی وجوذم قربون خنده هات 

نمیدونی وقتی میخندی همه ی خستگی و ناراحتیام میرن دنبال کارشون 

از کوچیکی عادت داشتی توی خواب میخندیدی میگفتم امام زمان(عج)اومده پیشت و ذوق ثاری میگفتم مهدی یار سلام مارو برسون به آقا.

یه عادت قشنگت ک منو باباماهان عاشقشیم اینه که تااز خواب بیدارمیشی جشم باز میکنی تا کلی وقت میخندی,الهی دورت بگردم قشنگم.

همه میگن این عادتت به من رفته و باباماهانم خیلی خوسحاله و منم لذت میبرم ازینکه به من رفته خنده هات.

عاشقتم ان شاالله همیشه لبت خندون باشه قلب من

این مال چهلگیته.جدید هم برات میزارم 

دوستت دارم همه زندکیم فدات

پسندها (4)

نظرات (2)

مهندس زهرا فرجیمهندس زهرا فرجی
25 بهمن 97 7:56
ای جوننننننم 😘
مامان صدرامامان صدرا
25 بهمن 97 15:27
خدا حفظش کنه 💙💙💙