مهدی یار جونیمهدی یار جونی، تا این لحظه: 5 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره

پسر عزیزم سرباز امام زمان(عج).تو اومدی و من لایق"مادری"شدم.

حال دلم با شغل جدیدم خوشه...مادری عجیب میچسبد

اولین چهاردست پا رسمی

1398/1/25 7:21
نویسنده : مامان ماهی
235 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فسقل مامان.فقط خدا میدونه ک چقدر عاشقتم و میخوامت.البته من بشدت از مادرای وابسته به فرزند ک بچه رو بچه ننه میکنن متنفرم.امیدوارم این وابستگی بخاطر کوچیکیت باشه و هیچوقت با علاقه زیادم بهت جلو پیشرفتت و نگیرم و مستقل بارت بیارم.

عزیزم امشب بعنی۲۵فروردین۹۸،ساعت۱۱:۴۰شب ک خیلی وقت نبود از خونه اقای زارع اومده بودیم داشتی گریه میکردی تا منو توی راهرو دیدی یهو پاشدی چهاردست پا اومدی وای من داشتم غش میکردم از ذوق هی برات دست میزدم تو میومدی ستم.حیف از هیجان نشد عکس بگییرم ازت,فقط بابات فیلم گرفت.با سرهمی لی و زیرشم بلوز راه راه سفید مشکی.

مهدی یار نور چشمم عاقبت بخیر شی مامانی.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)