مهدی یار جونیمهدی یار جونی، تا این لحظه: 5 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره

پسر عزیزم سرباز امام زمان(عج).تو اومدی و من لایق"مادری"شدم.

حال دلم با شغل جدیدم خوشه...مادری عجیب میچسبد

شیرین زبونیات

1400/3/15 0:34
نویسنده : مامان ماهی
200 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نمکدون. من 

پسر شیرینم 

این پست باید برات غش کنم 

هر صبح که بیدار میشی توی تخت صدام میکنی و وقتی میام نوی اتاقت با خوشحالی و لبخند میگی 

سلام مامان صبح بخیر و من غش میکنم از خوشحالی.

این روزا بعد از کارتن جت پستچی 

الان عاشق سگ های نگهبان شدی 

میگی :منظورم استخر توپ هست 

منظورم فلان هست 

یا یه کار اشتباه که میکنی میگی :ببخشید حواسم نبود 

تا امام ۴ بلدی 

میگی 

بگو عدسی:به کسی نگی 

بگو لوبیا:فردا زود بیا

بگو هندونه:زیر بغلت دون دونه 

بگو خربزه:زیر بغلت خربزه 

بگو پرتقال:فردا بخورش...

از خودت حسابی حرف در نیاری و من میمیرم برات 

همه حرفارو مثل نبات و مسقطی میگی 

امروز به بابات گفتی بابا دوستت ندارم برو پیش آقاجون برو پیش خدا 

من هنگ کردم بخدا 

آخه تو چقد شیرینی 

خدا حفظت کنه 

میگی مامان به همه بوگو من امروز پسر بدی بودم خخخخ 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)