مهدی یار جونیمهدی یار جونی، تا این لحظه: 5 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره

پسر عزیزم سرباز امام زمان(عج).تو اومدی و من لایق"مادری"شدم.

حال دلم با شغل جدیدم خوشه...مادری عجیب میچسبد

شیرین زبونیات

1399/4/10 1:33
نویسنده : مامان ماهی
171 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی سلام فندقم سلام قربونت برم مهربونم.الحق که به هیچ کس مثه تو عشق نداشتم و حس عجیب نداشتم.الحق که تو مثل ایه های قرآن پاک و معجزه ای...الحق که نور خونه ای.

مهدی یارم 22,ماهه هستی و شیرین زبونیات دلم و آب می‌کنه هیچوقت فکر نمی‌کردم در برابر بچه ای انقد قربون صدقه برم و عاشقانه باشم البته همه هم میگن چقد لوس میکنی پسرت.چقد قربون صدقه.منم غش میکنم برات....الان دهه کرامت 1399هستیم و ایام کرونا به اوج رسیده.

این روزا یکم حرف میزنی و دلبری میکنی

مامان

بابا

آنا/مامانجون

آبلی/آبجی .فاطمه معصومه

دادا یا داطا /دایی طاها

دادا/ پسر دایی ها

دادا امیر/پسر خاله

پ/هرچیز گردی حتی گنبد .منظور توپ

کاکا/بستنی

کاکاعوو/شکلان

ک/یخ

بالا

ماه

مووووووو/گاو

مو مو/مورچه

مو هام/موز بخورم 

مو /مو

د د

هام/خوراکی

آبا/آب

گو/گل

گوآبا/به گل آب بدم

پ و/پی پی

أمام/حمام

اوف/داغ،اتیش 

نی نی

باز

صدای حیوانات....

رنگ زرد.

 

عزیزم پهلوونم این ایام خرداد و تیر که بابات امتحان داره من تورو میبرم بیرون یا خانه باباجون اینا راحت توی صندلیت کنارم می‌شینی ولی اگه کسی دیگه هم توی ماشین باشه لج میری که بیای بغلم.

دیگه هر شب توی اتاقت تنها میخوابی و من بهت افتخار میکنم.دوستت دارم پسرم.باهوشم بهترینم باارزش ترینم.عاقبت بخیر بشی خدا پشت پناهت.

 

بهترینم این روزا خیلی دنبال پول هستیم برا خونه.دعامون کن پاک ترینم.

قربونت برم روز به روز بزرگتر میشی قد میکشی.عاشقتم

پسندها (2)

نظرات (0)