مهدی یار جونیمهدی یار جونی، تا این لحظه: 5 سال و 8 ماه سن داره

پسر عزیزم سرباز امام زمان(عج).تو اومدی و من لایق"مادری"شدم.

حال دلم با شغل جدیدم خوشه...مادری عجیب میچسبد

اولین دندونت,نیمه شعبان

1398/2/1 15:17
نویسنده : مامان ماهی
254 بازدید
اشتراک گذاری

دآقاجان صاحب الزمان کمکم کن تا برای رکابت سرباز و یاور پرورش دهم...اللهم عجل الولیک الفرج 

سلام پسرکم عیدت مبارک عزیزم امروز اول اردیبهشت ۹۸نیمه شعبان صبح رفتیم شاهچراغ الان داشتم اب میدادم بهت ک حس کردم یچی میخوره ب لیوان دستم و شستم با نمکم ضد عفونی کردم و دیدم یه دندون تااااازه داره ریشه میزنه,انگار یه مروارید از توی لثه هات پرورش پیدامیکنه.فقط من و یچی خیلی حرص میده اینکه همه انگشت کثیفشون میکنن تو دهنن تمیز و مخملیت.عاشقتم دلیر منمامیدوارم شیر شبت کمتر شه.ان شاالله همه دندونات به سلامتی در بیاد.مو طلایی لپ عسلی خیلی میخوامت.

پسندها (2)

نظرات (1)

🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
1 اردیبهشت 98 16:34
مبارکه ☘️🌹☘️