مهدی یار جونیمهدی یار جونی، تا این لحظه: 5 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

پسر عزیزم سرباز امام زمان(عج).تو اومدی و من لایق"مادری"شدم.

حال دلم با شغل جدیدم خوشه...مادری عجیب میچسبد

عشق_معجزه_تمام من

1397/11/30 17:33
نویسنده : مامان ماهی
211 بازدید
اشتراک گذاری

تو معجزه ی خدایی که مثله پیچک از تن قلبم بالا میروی...

اصلا تو خوده منی

خوده کوچکی که نگاه هایت 

خنده هایت 

و 

حال 

"وابستگی ات به من "

تمام تنم را گرما میبخشد عشق می دهد و امید میدهد...

ای جانم به فدای این همه لطف خدا..

خدا با ددن تو معجزه زندگی را کامل کرد برای من و تو شدی تیکه ای از قلبم کع بیرون از بدنم در حال تپیدن است و تو....تمامع منی.

 

پسندها (1)

نظرات (2)

مامان صدرامامان صدرا
30 بهمن 97 22:02
ای جونم چه فندق کوچولویی😚😚😚
مامان ماهی
پاسخ
ممنووون عزیزم
مامان صدرامامان صدرا
30 بهمن 97 22:04
سلام خوش اومدین به دنیای نی نی وبلاگیها انشالله تک تک صفحات وبتون پر باشه از خاطرات قشنگ  میتونین از طریق ربات تلگرام هم به اسونی آپ کنین و متن و عکس بذارین  هم اینکه ارسال مطلب سریع رو بزنین عکس و نوشته رو وارد کنین بازم هر مشکلی داشتین من در خدمتتونم 🤗😍🌷💖❤