مهدی یار جونیمهدی یار جونی، تا این لحظه: 5 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

پسر عزیزم سرباز امام زمان(عج).تو اومدی و من لایق"مادری"شدم.

حال دلم با شغل جدیدم خوشه...مادری عجیب میچسبد

سورپرایز تولد باباجون کمال

1398/4/1 13:14
نویسنده : مامان ماهی
222 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرم ارشدم پسر بزرگم .ای جوووووونم فدات

پنج شنبه ۲۳,خرداد همه عموهای من اومده بودن دوره خونه باباجون کمال و مامانجونی هم برا سوپرایز یه کیک سه کیلو قشنگ سفارش داد از قنادی طوسی.باباماهانم برا باباجون کمال میز تنیس ک باباجون عاشقشم خرید و حساااابی سوپرایز شد و خیلی خوش گذشت ۴۰نفر بودیم.هزینه کیک شد۱۲۰تومن هزینه میز تنیس از دیوار شد۵۰۰تومن.یعنی۶۰۰تخفیفم داد.

هزینه هارو میگم تا هر موقع خوندی راحت مقایسه کنی .

دوستت دارم 

 

پسندها (3)

نظرات (1)

✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
2 تیر 98 0:56
تولدشون مبارک باشه